Kızlar şu üç günde yaşlandım. Takvime göre atağımız pazartesi bitti. 4 ay 17 günlüğüz. Hiçbir şeyden memnun değil. Gece de gündüz de yatırıyorum 10-15 dakika sonra ağlaya ağlaya kalkıyor ya da uykusunda ağlıyor. Gece artık kaç kez kalktık bilmiyorum atak dönemi içinde bile bu kadar değildi. Yemin ediyorum totom minder görmüyor artık 🥲 Damağında da bi şey yok gibi anlamadım ama eli hep ağzında. Ana kucağında oturmak istemiyor yatmak istemiyor illa oturur pozisyon istiyor yoksa sinirleniyor doktor da çok oturtma dedi. Sadece dışarıda mutlu ama max 1 saat çıkarabiliyorum hava serin ve rüzgarlı. Anlamadım atağımız mı bitmedi dişi falan mı çıkıyor 🥲 Tavsiyesi olan? 🥺