Aliasaf_emel Kızlar sünnet için ideal zaman ne zaman sizce bide aranızda iki yaşında veya sonrasında yaptıran oldu mu pek önerilmiyor ya o aralarda hani 🌸
Aloneeee Aliasaf_emel ne kadar erken o kadar iyi diyorlar. Ben 3 aylıkken yaptırdım onda bile keşke daha erken yaptırsaydık dedik 🤣 arkadaşım 40 günlükken yaptırmıştı. Çocuk ne kadar küçükse o kadar kolay oluyor
Mommy16 Aliasaf_emel ben 24 günlükken yaotprdım doktor en uygun zamanda getirmişsin dedi yürüme ve emekleme döneminde zorlanıyorlar çünkü şimdi bile ayaklarını tutma şekli değişti yeni doğduğu gibide istemiyoruz biraz beslenip kilo alıp gelmeleri daha doğru oluyor demişti
Deletedmom_22 Aliasaf_emel Oğlum Fimoz olduğu için sünnet ettirmek zorunda kaldım yoksa beklerdim yine , 2 yaş 8 aylıkken yaptırdım , ağır geçti , çok ağladı iyileşene kadar Küçükken harekete geçmeden yaptırmak en güzeli
kirmizibasliklikiz_ Aliasaf_emel kesinlikle kucukken kendini bilmezken hareket etmezken yapilmali. 2 7 yas arasi onerilmiyor. Ben 16 aylikken yaptirdim cocugun psikolojisi bozuldu resmen. Sedye gorur gormez bagirmaya aglamaya basliyor hastaneye goturemiyoruz
Aliasaf_emel Aloneeee of evet bunu herkes diyor erken olması daha iyi ama küçücükler insan kıyamıyor 🤷
Aliasaf_emel Deletedmom_22 benim oğlumda şu an tam 25 aylık çok karışık kafam büyüdüğünde mi biraksam yoksa şimdi aradan mi çıkarsam diye
Deletedmom_22 Aliasaf_emel eğer şimdi yaptıracaksanız genel anestezi ile yaptırın Yoksa büyüyene kadar bekleyin en iyisi ama ben çok zorlandım , hem lokal anestezi ile yaptırmıştım Sünnet ettirmesem de olmazdı sünnet tek çareydi o yüzden
asiltonunmommysi Aliasaf_emel hastaneden çıkmadan yaptırmıştım doğunca aldığım en doğru karardı hamile anneler varsa mutlaka yenidoğan sünneti öneririm
gul-71 Aliasaf_emel Aliasaf_emel doğduğu gün yaptırdık çok şükür hiç birşey hissetmedik o kadar hızlı iyileşti ki iyiki yaptırmıştım