Busracbayram öncelikle çok geçmiş olsun. Benim iki göğsümde yaralar vardı ağlayıp resmen tepinerek emziriyordum. O kadar canım yanıyordu ki göğüsümden parça koptu. Lansinoh kürem sür ve açıkta gez ki nemli kalmasın. Birde ben sarı kantaron yağı kıllanmıştım. Çatlağınız çok ise birde silikon uç ile emzirebilirsin.