Elms_elf Kızlar 50 günlük kızımda iki hafta önce idrarında enfeksiyon çıkmıştı doktor amikozit iğne verdi 60mg 6 adet onu bitirdik.Bir hafta sonra huysuzlandığı için acile gittik idrar tahlilinde az enfeksiyon çıktı yine.Doktor aynı ilaçtan 75mg 5 adet vardı.Bugün sonuncuyu vurdurduk.iğneyi vurunduktan bir süre sonra kolik bebeğim uyuyo bizde haliyle korktuk çünkü sürekli ağlayan bi bebek(alıştık galiba sürekli ağlamasına😅)Sorum şu; iğnenin yan etkisi var mıdır kızlar bilgisi olan var mı?
BugraninAnnesi Canım rahatladığı için uyuyodur benim oğlumda da enfeksiyon çıktı bizde agumentin şurup kullandık gece gündüz dudakları titreye titreye ağlayan bebeğim sakinleşti gaz sancısı sanıyodum meğerse çocuğumun enfeksiyon sıkıntısı varmış
Elms_elf @BugraninAnnesi inşallah rahatlamıştır sürekli ağlayan kızım gitti uyuyan güzel geldi sanki😅 bu arada size de çok geçmiş olsun
Slalaylau Bizim de idrar enfeksiyonu var genta diye bi iğne verdi bacaktan yapıldı ilk gün bebeğim hiç uyumadı yolda uyuyan bebek 5-10 dakika uyuyup uyanıyor ağlıyordu gece acild gittik iğne bacaktan olunca ağır gelmiş şimdi damar yoluyla alıyoruz ilk gece 4 saat aralıksız uyudu 38 günlüğüz