Mumsyyy Dün sünnet oldu oğlum Bursa Dortcelik çocuk hastanesinde, sadece fitil yazmış doktor, pansuman falan yapın demediler, sargı var pipisinde ama, arkadaşlarım hep pansuman yapmış enfeksiyon olmasın diye, bize niye demediler ben anlamadım ya
ppzeynep Mumsyyy Biz de pansuman yapmadık. 19 aylıktı oğlum. Doktor ertesi gün gelip kendi bir kez pansuman yapmıştı o kadar. Birkaç kez de fucidin pomad sürmüştüm. Bizim deride yapışıklık vardı. Sünnet esnasında üst deri sıyrıldı. Pomadı da o yüzden sürdük. Belki ondan sizde gerek olmamıştır.
123PrensAnnesi123 Mumsyyy bize soylemisti 9 aylikti oldugunda ama şöyle bardak koyup icine kremini sikip kapatiyorduk bi arkadasim hiç acmamisti korkuyordu korkutmak gibi olmasin orasi cocugun mosmor olmustu aglamaktan bayilcakti artik biz mudahale ettik sonra yavas yavas düzeldi
Aloneeee Mumsyyy 3 aylıkken oldu oğlum. Pansuman felan yapmadık. Sargı bezinin üzerinden ve içe doğru krem yazmıştı onu sürüyorduk. 3. Gün sargı bezi düştü zaten biz 5 gün kremi sürdük. Pansumanlık birşey yok sadece krem vermiş olması lazım onu bol miktarda süreceksiniz. Geriye ittirme felan yapmayın. Bizimki dikişliydi doktora geri ittirelim mi dedim ben bile dokunamıyorum saçmalamayın dikişleri mi açacaksınız dedi. Birşey yapacaksanız doktora sormadan kesinlikle yapmayın lütfen
izmirlim35 Mumsyyy bizim de pansuman olmadı hiç sari kantaron yagi önerdi dr onu döktük sadece ama her altını actiginizda elinizle pisi derisini ittirip ucunu açın yapisiklik olmamasi için.
Mumsyyy ppzeynep evet bizimde yapışıklık vardı aynı sizin gibi ama hiç krem vesaire sürün demediler oyuzden kafam karisti
Mumsyyy 123PrensAnnesi123 sargı kendi kendine düşer, düşmezse pazartesi doktor kendi çıkarır dedi hemşireler, reçeteye de sadece fitil yazmış doktor, pazartesi gelin kontrole dedi okadar
Pelinxx Her bezini açtığınızda krem sürmeniz gerekiyor ve deriyi aşağıya itip sürmeniz gerekiyor. Aksi halde yapışıklık olabilir
Mumsyyy Pelinxx bizim sargili o deri kısmı, sargı kendi kendine düşer yada pazartesi doktor çıkarır dedi hemşire,
123PrensAnnesi123 Mumsyyy anladim oyle yapun o zaman bilemedim farkli bisi diyip kotu olmasini istemem
Mumsyyy Aloneeee evet eşim gidicek hastaneye cumadan sonra sorucak bakalım yine de, tereddütle kalmayalım, zaten geriye ittiremem sargı var, kafama göre bişey yapmam da ,. Aklımızda soru işareti kalmasın gidip sorsun bakalım. Çok sağolun
Pelinxx Mumsyyy aynen sargı kendisi düşücek.doktorunuz muayeneye gittiğinizde nasıl krem sürmeniz gerektiğini anlatır zaten
Annis-ogul Mumsyyy bizde pansuman yapmadık cnm yaklaşık iki aylikti sünnet olduğunda. Doktor saygıyla birlikte ilik suyla banyo yaptir o sorgu kendiliğinden düşecek ve hergun ilik su ile duş aldır kendiliğinden geçecek dedi .cok sukur oyle de oldu
Mumsyyy Annis-ogul tamam eşim sordun bı hastaneye gidipte ona göre hareket ederiz bakalım, çok sağolun
Aloneeee Mumsyyy sorsun cnm krem verir büyük ihtimalle. Sargının kolay çıkmasını da sağlıyor hemde çabuk iyileştiriyor. Hayırlı olsun geçmiş olsun
Nesrincente Mumsyyy 17 aylık falandı sunney oldugunda bizde pansuman yapmadık sarılı falan da degıldı sadece ılık suya oturtun dedi 1 hafta falan bide krem vermısti onu sürdüm o kdar
Mumsyyy Aloneeee aradım hastaneyi bugün doktor yokmuş, dün yattigimiz servise bağladılar, doktor Krem sürün dedi mi dedi hemşire, bende sadece fitil yazıyor reçete de dedim, yok sürmeyin hiçbir şey gerek yok dediler :/
Aloneeee Mumsyyy Allah Allah o zamana da ama nemlenmeyecek ki kuru kalacak bilemedim ya 😔 bize verdikleri krem de aslında terramycın göz merhemiydi zaten antibiyotik li olduğu İçin kullanılabiliyormuş. Gerek görmedi demek ki