Benherseydenoncebiranneyim Bebeğimin tırmağını keserken etini kestim kanattım. Bir şey olur mu? Herkes düzgün mü kesiyor nasıl kesiyorsunuz? Çok korktum ve üzüldüm 🥺
NurY Benherseydenoncebiranneyim ay 😔😔 acimamistir inşallah , zamanla alışirsiniz ama ben yeni doğduğu dönemlerde hep banyo sonrası kestim . O zamanlar çok yumuşak oluyordu diye etini kesme riski de olmuyordu
Mercan28 Benherseydenoncebiranneyim tırnak makasıyla değilde makas gibi olam vsr aynı o efsane bişey ya et kesme derdi yok diğeriyşe yapamıyorum bende
serebro Benherseydenoncebiranneyim her anne ilk zamanlar illaki etini de kesmiştir 🙈 dikkat etmekte fayda var tabi de oluyor illaki ya sıkma canını
Zlm Benherseydenoncebiranneyim çok derin değilse olmaz benim annemde kızımın tırnağını ilk keserken etini kesmişti neyle kesiyosumuz ben makas olanla kesiyorum daha rahat oluyo
Ayazsrht Yok kjz bişi olmaz korkma çok mu kestin? Her anne mutlaka 1 kerede olsa kesmiştir 🤷🏻♀️ben uyuyorken kesiyorum daha kolay uyanıkken asla elini tutturmaaz 🤦🏻♀️
Ayazsrht Benherseydenoncebiranneyim uyurken kes sende kolay kıpırdama cekme şansu yok 🤷🏻♀️ bişi olmaz ama korkma
lalbg Benherseydenoncebiranneyim ilk zamanlar eşim bi hevesle adeta kaptan amerika modunda “kızımın tırnağını ben kesicem” diye geldi ve etini kesti biraz kanattı😂🤦🏻♀️ Kızıma bi şey olmadı da eşim 2 yıldır hala kızımın tırnağını kesmez:) ben gayet dikkatli kesebilirdim ama siz yine de pilli törpülerden alın😊
kubramomm- Benherseydenoncebiranneyim 1 yaşına giricek uyanıkken kestim hep . Hiç etini kesmedim. birsey olmaz cabuk düzelir
aydangok Benherseydenoncebiranneyim ben emzirirken kesiyorum küçükken çok kolaydı şimdi 10 aylık çok rahat durmuyor ama emzirme harici imkansız. Uyurken denemedim hiç.