Yagmur98 ben bu konu hakkında post acmistim. Kimi anneler en fazla 3 saatte bir kaldır daha küçük dediler. Benimde bebeğim 35 günlük bu arada. Kimi anneler doktorlarina sormuş. Zaten kendi acıkınca kalkar. Gece uykusu da gerekli demis. Benimde kafam çok karıştı. Doğduğu günden beri alarm kuruyordum. Nedense iç güdüsel olarak alarm kurmayı bıraktim. En fazla 4 saat uyuyor. Oda bi seferlik. Gece 10 da mı uyudu. 2 ye doğru uyanıyor mesala. 10-15 dakika emiyor. Mide gazını bile çıkartamadan uyuyor tekrar. Yinede az emdiği için alarm kuruyorum. Şekeri düşmesin diye. Bizim hiç Sarılık riskimiz olmadı Allah'a şükür. Alarm kurduğum halde 1.5-2 saate yakın kendi uyanıyor