Bebeğim neredeyse 6 aylık. Görümcemin de 3 yaşında oğlu var. Bir de yeni doğum yaptı 2 haftalık bir bebeği var. Biz ne zaman bir arada olsak oğlu durup dururken çığlık atıyor. Evin içinde yüksek sesle havlıyor. Bebeğimde bu seslere irkiliyor ağlamaya başlıyor. Bebeğimi sevmeye çalışıyor severken sıkıştırıyor ayaklarını sıkıyor yanaklarını sıkıyor. Bebeğim ağlıyor.
Son zamanlarda bebeğim en ufak seste irkilip ağlamaya başladı. Uykuya daha geç dalıyor. (en ufak çıt sesine gözünü açıyor) Mesela yanında kahkaha atsanız, kapıyı kapatsanız, yere bir şey düşürsneiz hemen korkuyor, irkiliyor. Görümcemin oğlunu gördükten yarım saat sonra söylenmeye başlıyor (memnuniyetsiz keyifsiz sesler çıkarıyor) bu arada oğlu da küçük yani uyarsak da tekrar tekrar yapıyor. Dikkat çekmeye çalıştığını düşünüyorum. Görümcem söylüyorum uyarıyor azarlıyor ama fayda etmiyor çocuk aynı şeyleri yapmaya devam ediyor. Ama bu süreçte ben ne yapmalıyım bilmiyorum. Bebeğim çok etkileniyor. Bugün annem de farketti. Bak çocuk çok kokarsa kekeme kalır korkmayı öğrenmiş. Korkması iyi değil falan dedi. Ben de endişelendim bayağı ne yapmalıyım acaba bu süreçte. Annem görüştürme diyor da biz ne zaman kayınvalideme gitsek orda. Kayınvalidem de sürekli görüşmek istiyor sürekli çağırıyor. Nasıl bir yol izlemeliyim acaba