Kızlar bebeğim 9 günlük. Sürekli hıçkırıyor uyurken bile hıçkırıyo bazen. İnternetten baktım doyduğunu gösteriyormuş ama sarılık tehlikesi de var diye sürekli doymadığını düşünüyorum. Bu konuda doktora danışan var mı neden bu kadar hıçkırıyor olabilir