Merhabalar 6 ay 21 günlük bebeğim var. 5 buçuk aylıkken tadımlara başladık. Doktor kontrolüyle devam ettik. Ek gıdaya öyle pek iştahlı bir bebek olmadı zaten hiç. Yoğurt biraz seviyo gibiydi. Yaklaşık 2 haftadır da yemek istemiyo. Bu arada meme mama şeklinde gidiyorduk ek gıda başlangıcına kadar çok güzel içiyordu yani arada atak dönemleri hariç mama meme istiyodu içiyodu. Şimdi 2 haftadır özellikle 1 haftadır mama ve ek gıda yemek istemiyo. Bir yerde hata yaptığımı düşünüyorum ama nerde bilmiyorum. Birde Philips avent biberon kullanıyoduk biz ucu eskidi başka bir uç sipariş verdik gelme süresi uzar diye wee biberon aldım mecbur aç kalmasın diye ama onu mu sevmedi yoksa mama mı içmek istemiyo artık emin değilim. Biberon ucu geldi y başlıklı almışız sonradan farkettim açmışta bulundum ama biberonu verir vermez ağzını kilitliyo içmek istemiyo. Normal de uykuda mama içerdi isterdi verdiğim de sizce neden böyle oluyo fikirlerinize ihtiyacım var eleştiriye açığım 😊