Benim bebeğimde 3.5 aylık çığlıklı ağlamayı öğrenmiş. Ben de birkaç gün önceye kadar aynı sizin gibi bu psikolojide idim. Düzenli yürüyüş (en az yarım saat) ve o uyuduğu zaman uyumakla çareyi buldum. İnanın uyku o kadar çok etkiledi ki beni o uyuduğu zaman uyuyunca hem onun uykusu uzun oluyor hem de ben uykumu almış ve daha dinç oluyorum. Tabii ki beslenmenize de dikkat edin, sağlıklı bir kahvaltı yapın, ev işlerini önemsemeyin ve varsa bir yakınınızdan yardım alın başka türlü olacak gibi değil geçecek biliyorum. Allah yardımcımız olsun.