Kızlar sakın hepsi burada dan alışveriş yapmayın 10 gun önce bebek bezlerinde kampanya vardı bende 4 paket aldım toplam 358 tl yapıyor sonra satıcıyla iletişime geçtim en geç nezeman kargolardınız diye satıcıda 1 ay surer çünku kampanya var çok alan oldu sırayla gönderim yapıcaz dedi kızımın bezide çok az kalmıştı bende iptal ettim parayı kartıma geri aktardım 10 gundur para yok piyasada hepsi buradayı aradım bankanıza illettik bizlik birşey yok bankanızla görüşün dediler bankaya gittik adam açıp gösterdi onlar tarafından para girişi yok dediler 15 gundur bunla uğraşıyorum e devlet uzerinden şikayet ettim yazık gunah insanları bu şekilde dolandırıyorlar kızımın bez parasıydı inşlh onlardan çıkar rabbim hayrını göstermesin