Ay ne kaldırması uyuyorsa uyurum misss 7 de gün başlanmamalı kızım da sağ olsun hiç başlamadı 1 yaşında hiçbir günü diğerini tutmadı her gün bambaşka gece kalkmasına bağlı olarak uyur çok kalkarsa uyanması 10.30 u da bulur 11 de az uyanırsa 9.30 gündüz uykusu 1 defa yapar daha bebekliğinden bu yana sevmez gündüz uykusunu o yüzden bir kalıba sokamam birinin beni nasıl yönetmesini istemiyorsam 😂