Akalinbetul_8
Yukarıdaki yoruma katılıyorum doktora önermediyse mama vermeyin. Eğer bebeğiniz aktif bir şekilde emmek istiyorsa emzirin çünkü bebek emdikçe süt artar. Doğum kilosunu da göre de kg iyi yanlış anlamayın bana ama nasıl az geliyor bilmiyorum çünkü bebeklerin özellikle ilk 3 ayda alması gereken sınır en aşağı kilo 600 gram hadi diyelim 700-800 gram alması daha iyi olsun sizin bebeğiniz birer kilo almış zaten çoğu bebek doğumda da kilo kaybı yaşıyor eğer bebeğiniz kilo kaybı yaşadıysa aylık ortalama 1200 gram almıştır. Bazı bebekler iki iki buçuk kilo alabiliyor bu da yapıdan kaynaklı da olabiliyor bazı bebeklerin yapısı kilo almaya müsait oluyor ailesi iri oluyor yani genetik yapı da olabiliyor bebek iri doğmuş oluyor veya siz de bebeğinizi başka bebeklerle kıyaslamayın. Ayrıca benim oğlum da 3145 kg doğmuştu 2959 veya 2970 o şekilde çıkmıştık 2 aylıkken 5 kilo 200 gramdı bana gayet iyi geliyordu bebeklerin ayda 2 kilo almaması onların sağlıksız olduğu anlamına gelmiyor 🙂