Liyaninannesiiii Kızlar bebeğim 13 aylik olacak 8 kg doktor az buldu meyve suyu gibi olan masadan verip diyetisyene gonlendirdi oda normal mama yazmış olcekle ver diye bilemedim hangisi olmali
Lulemom Liyaninannesiiii benim kızımda zayıftı doktor raporlu mama yazdı. Hazır kutularda toz değil. Ama diyetisyene yönlendirmedi. Doktor rapor çıkartmadı mı size
Lulemom Liyaninannesiiii bence bi tekrsr görüşün. Rapor çıkarması gerek. Tabi persentil altındaysa rapor çıkarabiliyo. Acaba persentil altında değil mi dicem de benim kızım 12. Ayında 8 kiloydu hala persentil altındaydı. Tabi doğum kilosuna göre değişiyor olabilir
Lulemom Liyaninannesiiii bizimki persentil altındaydı. Değilse rapor çıkmaz zaten. O yüzden de yazmamış olabilir.