EfBiCo benim oğlum da ağzından gaz çıkarmazdı sonra sürekli sancı çekerdi. cok gazlı bir bebekti.
Deneye deneye en uygun gaz damlasını bulduk. Bize biogaia iyi gelmiyordu maflora geçtik. Birkaç damla denedik en son sap splex ve maflor ikilisi iyi geldi gerçi üçüncü ayı bitmişti:) ondan da rahatlamış olabilir. Her gün her fırsatta gaz masajı yapıyordum. Özellikle sabahları ve akşamları.. bacaklarını hareket ettiriyordum. Yüz üstü yatır sırtını sıvazla iyi geliyor. Bir de kiraz çekirdeği kemeri kullandık bir süre.. mikrodalgada ısıtıyordum pratik oluyordu üstüne yağlı masaj yapınca rahat çıkarıyordu gazını.
Sen de bol bol kimyon kat yemeklerine.. bizim doktorumuz melisa çayı içmemi önermişti hatta bi iki kaşık bebege de ver demişti sen yine de doktoruna bir sor ona göre hareket et.