kyic Kızlar selam. Oğlum 32 aylık oldu. Ne yese hemen büyük tuvaletini yapıyor. Günde bazen 2 kere bazen 6-7 💩lı bez değiştiriyorum. Bu bağışıklık sistemi iyi mi demek yoksa bi problem mi var demek anlamıyorum. Böyle olan varmı bi akıl verin😑
Kahannesi kyic benimkide aynı tuvaletten çıkamıyoruz doktor ağzına sürekli bir şey atıyorsa normal dedi. Testleride yağtı bir sıkıntı yok elhamdulillah
kyic Kahannesi kaç yaşında acaba ? evet bizimki de canı sıkıldıkça biseyler yer sürekli ama öyle aman aman kilosuda yok
kyic Kahannesi çok teşekkür ederim. Gün içinde sürekli biseyler yemesini engellicem bakalım yine çok olucak mı eğer olursa bende test yaptırayım sizin gibi