Melisyldz aman aman sakın bagirmayin 🙄 ben kızıma bağırdım hatta bağırıyordum uyumuyor sürekli ağlıyordu bende bunalınca bağırıyordum ben bagirinca kızım daha da ağlıyor susmuyordu. Sonra uykusunda ağlar oldu .
Anneden etkilenir . Bir anne üzülsün evlat hisseder etkilenir .
Anne bağırınca evlat hisseder korkar etkilenir.
Bunaldin mi çok mu ağlıyor biraz odadan uzaklas git elini yüzünü yıka kendine gel .
Ben bağırdım o kadar pişman oldum ki ve şuan hâlâ salliyorum kızımı hep ağlıyor ama artık asla bağırmiyorum oynuyorum onunla yoruyorum onu . O daha minik annesi anlamaz ama korkar etkilenir . Mutlu bir bebek için anne mutlu olmalı evladı da mutlu olsun 😊🤗