_Esinmila123 Kizlar 11agstos doğum yaptim 40kıma 2gun kala regl oldum 7 gun falan sürdü dogum yapmadan önce hep 21 güne falan olurdum simdi de ayni olmaazmi gecikirmi neden olmaadim
Anneko _Esinmila123 emziriyorsanız hele daha da bir şaşıyor denge kızım 9 aylık oldu yeni yeni oturdu düzeni olabilir siz kendinizden eminseniz gecikmeler normal
Kuzeymomss _Esinmila123 29 Nisanda doğum yaptım, 23 haziranda regl oldum. O gün bugündür 24 günde bir mutlaka olurum hiç şaşmadı. Eğer bir gün şaşarsa o zaman yanarız 😂
Melekbas _Esinmila123 emzirme suresince duzenlik yada olmama oluyormus. Emzirmeyi biraktiktan 6 ay sonra duzene girermis emzirdiginiz icin normal