Seda2013 Bizde 3 sene önce 250bine aldık. Yeni doğum yapmıştım, ameliyatlarım falan derken cebimizde baska para yoktu, ust katlara bakamadik. Esim önceki evini 200e sattı, üstünü de bi şekilde tamamladık şimdi oturduğumuz yeri aldık. Ama o zaman 2+1 evi satıp 3+1 geniş bir eve gectik hatta, mt² hesabı yaparsak çok karliydik. Su an 10 mt² genişlik ve 1 garaj için 600 bin bana çok geliyor