Ayl4tr Siz daha küçükmüşsünüz.Allah kolaylık versin inşallah.Biz 3 yaşındayız artık.Doğduğundan beri çok hassas midesi.Kusan bir bebekti zaten.Hala sık sık midesi bulanır karnı ağrır filan.Daha önce baktırdık ama gastroya gitmemiştik hiç.Oraya da bi gösterelim diyoruz😕