Kızım 9 aylıkken 4 defa üst üste havale geçirdi ve havale sonrası aniden pişik oluştu bezi felan değiştirmedim antibiyotik kullanıyoruz 3 çeşit krem kullaniyoruz ona rağmen geçmiyor artık derisi soyulup kanamaya başladı 25 gün oldu hala aynı geçmiyor geçmiyor . Sık sık bez degisiyorum açık bırakıp hava almasını sağlıyorum yine aynı . Bir çözümü olan yok mu doktor da o 3 kremden başka bir şey vermiyor başına gelen var mı nedir bu kanıyor artık çok acı çekiyor