Kızlar dün sabah bişeyim yoktu. 10-11’e doğru belimin acıdığını farkettim baktım bebeğimi kucağıma alamadım hemen hastaneye gittik röntgen çekildi bi sıkıntı çıkmadı belli ki yel yemişim. Yap falan sürdüm sıcak havlu yaptım ama daha da hızlandıracak bi uygulama var mı yaşayanlar var mı lütfen bekliyorum 🥺🥲