Merhaba arkadaşlar, her bebek gibi doğduğundan beri burnu tıkanıyo oğlumun. Serum fizyolojik kullanıyorum, sterimar burun spreyi de sıkıyorum açılıyo evet ama çok geçmeden tekrar tıkanıyo. Zaten zor uğraşlarla açıyorum burnunu. Birde bizim kusma problemimiz var kustuğu zaman yine burnu tıkanıyo. Her dk burun açamayacağıma göre uyurken de rahatsız oluyo kaliteli uyku yapamıyo bebeğim. Emziksiz uykuya dalamıyo emzik ağzındayken de zor nefes alıyo. Bebeğim 3,5 aylık. Bana bi çözüm önerin lütfen üzülüyorum o zor nefes alırken