Herkese Günaydın.Oğlum 2 yaşında biraz fazla su tüketir.Su tüketimi artmadığı halde 1 haftadır her sabah ıslak uyanıyoruz.Bez acayip derecede sızdırıyor beli karnı bacakları sırılsıklam.Doğduğundan beri Sleepy kullanıyorduk hiç böyle bir şey yaşamamıştık.Malum havalar da soğudu.Önerebileceğiniz bez markası var mı sızdırma sorunu yaşamadığınız..