079aslankuzusu Kızlar 3 aylık anneyim hiç bir bilgim yok bu nem makinesi flan nası kullanılır niçin kullanılır lütfen anlatırmısınız
bussraozturk 079aslankuzusu biz de yeni aldik. Dolap uygulamasından deerma marka. Kış aylarında kalorifer de olduğu için boğaz ve burnu çok kuruyor bebeğimin. Bizim bile kuruyor gerçi. Daha kullanmaya başlamadım fakat akşam yatmadan önce odayı 2-3 saat nemlendirip kapatmayı düşünüyorum. O nem bize yeter boğazı kurumasın yeterli.
Ysmn11-11 Ben led nem kullanıyorum fişe takıyorum sabaha kadar fisliyir nem makineleri biraz pahalı hem de yer kaplamasın die böyle küçük bir şey tercih ettik odanın nemli olmasını sağlıyor bebeğin burnu tırmanmasın nemli kalsın die kullanılıyor.
Ysmn11-11 bussraozturk petek suluklsari var çok ise yarıyor üniversitede kullanmaya başlamıştım hala devam ederim
bussraozturk Ysmn11-11 bende aldım onlardan hemde bir peteğe 2 tane taktım ama çok aman aman nemlendirmiyor açıkcası
Ysmn11-11 bussraozturk makine kadar nem.yapmaz tabi ama biizm boğaz kuruluğuna ve baş ağrılarına iyi geliyrodu memnunum petek konusu açılınca fikir olsun die yazmıştım