Akşam yatıyor bir saat olmadan çiş yaptırıp yatıralım diyoruz yapmış oluyor. Üstünü değiştiriyoruz falan tuvalete götürüyoruz tekrar yapıyor. Sabaha kadar yapmaz artık diyoruz yine yapmış oluyor. Sorunca tutamadım deyip geçiştiriyor. Gündüz 1 saat uyusa o zaman bile yapıyor. Bir senedir hep aynı. Yordu artık bu durum psikolojik olarak hem oğlumu hem babasıyla bizi. Öneriniz var mı 5 yaşına kadar normal deniyor ama etrafımdaki çocuklarda görmüyorum hiç tutuyorlar çişini