Urass13 Merhaba, ben oğlum 8 aylıkken yaptırdım. Doç.Dr.Özer Ural Çakıcı doktorumuzun ismi. Çankaya Cinnah tarafında özel muayenehanesi var orda yapıyor sünneti. Süreç baştan sona bize göre çok güzel ilerledi. Lokal anestezi ile dikişli yapıldı sünneti. Çocuk doktorumuz özellikle dikişli ve lokal anestezi ile olmasını önermişti. Sünnet sonrasında 1 hafta boyunca WhatsApp üzerinden takipte kalıyor, fotoğraflarla gelişimini kontrol ediyor, herhangi bir sorunuz olursa da hemen cevaplıyor. Biz çok memnun kaldık süreçten. Ne kadar erken o kadar iyi oluyor tabii ki, biz bize göre geç bile kalmıştık ama Özer hoca içimizi çok rahatlattı ve ‘iyi ki’ dediğimiz sayılı doktorlardan biri oldu. Ücreti de Haziran ayında 1.500 liraydı.