zypbdy 1,5 aylık bebeğim gögüsümle boğuşuyor tutuyor emiyor tekrar bırakıyor sonra ağlamaya başlıyor ne yapabilirim ? ☹️🙄
Yasemin5 zypbdy hava yutmuştur, gazı olabilir. Hemen omuza alın gazını çıkarıp devam edin. Memeyi istediği gibi kavrayamamış olabilir, Tazyikli süt geliyorsa rahatsız oluyordur( aynı sorun bende var. Boğazına kaçıp öksürünce anlıyorum)
Berjin77 zypbdy canım ya gazı vardır ya süt tazyikli geliyordur ya da burnu tıkalıdir hangisi olduğunu ancak sen gözlemleyebilirsin.
Prensesim-0109 zypbdy bizde aynı şekilde kavga ediyo memeyle bazen yüzünü koluma doğru çeviriyo sanki saklanıyo gibi genelde uykusu vardır deniliyo böyle olunca ama uykuyada dalamıyor
Merhaba05 Benimkide aynı durumda hırçın davranıyo sakinleştirip tutturana kadar yoruluyo. Pompayla çektim kontrol etmek için sütümde geliyo 🤷🏻♀️🤷🏻♀️