Kizlar bebegım 1 yaş 18 günlük. 1 ay erken doğmuştu. Haraketli bi cocuk ama hep elinden tutarak benim kaldirmamla vs hareket ediyor kendisi yerde durup sadece ciglik atiyor. Denge tuttugumda vana dogru 3 4 adım atmays yeni basladi ama bir yerd tutunup kalkmasi veya sıralaması yok. Her haraketi benden bekliyor. Bir yere tutunup kalkmasini ogretmeye calsyorum. Yok yapmiyor yani denemiyor bile benim ustume atliyo kaldirayim diye. Tek yapabildigimiz elinden tutup yurutmek. Bisi ogretemiyor gibi hissediyorum kendimi. Birde yurudukten sonra mi bir yere tutunup kalkmayi ogrenicek ya normal mi bu surecimix