aysima09865 1 aylık bebeğim 3 gündür mama içmiyor zorla bile veremiyorum kendini uykudan alamıyor ne olabilir 😔😔😔😔
elizabeth aysima09865 aç olduğu için kan şekeri düşüyodur o da uyku yapıyo olabilir. Zorla da olsa uyandırıp içirmeniz gerekiyo topuklarına hafifçe vurursanız uyanabilir
Smnl aysima09865 çok sıcak tutuyor olabilirsiniz , beslenirkende ekstra enerji açığa çıkıyor cocuk iyice sıcaklıyor. Üstünü soyun yedireceginiz zaman bi zıbın olsun sadece , oda ısısı maks 24 derece olsun. Uyurken Üstünü fazla giydirip örtmeyin.
Nazlican aysima09865 Zorla içirin, az da olsa ara ara tıkın ağzına. Mesela 60 CC içiyorsa gerekirse yarım saat ara ile böle böle verin. 3 gün çok fazla çünkü o ayda ki bi bebiş için