Themom00 Prenses18 Bu tarifi birebir yap o kadar güzel oluyor ki sürekli yapıyorum daha dün yaptım misafirlerime bayıldılar
momyy_ Prenses18 canım ben koyulaşsin diye az nişasta atıyorum bir paket de vanilya koyuyorum herkes beğenir genelde yaptığım sütlacı