Benimdunyamm Bebeğim dün 2 ay aşısı oldu şimdi kaka yaptı civikti ve böyle salyali gibiydi rengi sarı kahverengi arasiydi normal mi
Allmillaa Üstte kalsn biz 4 ay 13 günlüğüz bizimde salyalı mukuslu kan olmadığı sürece endişe etme hep diyorlar karbonhidrat ağırlıklı beslenmeyin protein ağırlık olsn diyorlar yine aynı bilmiyorum artık
Benimdunyamm Allmillaa teşekkürler 3 hafta önce alerji için kakasina baktılar kan var mı diue yoktu şuan da gözle görünür kan yok hafif salyali gibiydi rengi normaldi internette de normal yazıyor ama yinede endişe ettim