Balannesi Tugce1338 Rota aşısı 3. Ve 5. Ayda yapılıyor. Menenjit ise aylarına göre doz ayarlaması yapılıyor. 16 aylıkken tek doz menenjit aşısı yaptırdım.
Burcu22 Tugce1338 rota yaptırdım 3.ayda 5.ayda ikinci doz olucak şuan için bilgim bunlar oluşum 4 aylık😊sağlık ocağında yapılanlar belli zaten
Cesurefe Rota aşisı 2 doz.3 ve 5.ayda yapiliyor.menenji aşısi da ilacina gore degisiyor dozlari.ben bexsero yaptirdim 3 doz 9 11 ve 13.ay da yapiliyor.2 ay arayla.yalniz nimerix aşı 13.ay da tek doz yapiliyormus ebe oyle soylemisti
parlakli1990 Ben rotarix olanı yaptırdım biraz gec kaldık 4 aylık iken oldu diğeri 6. Ayda olacak bir sorun olur mu