Honeysudem Anneler kızım gecen ay 3 ay 7 günlük ken 7,400 müştü şimdi 4 ay 13 gün 7.800 kiloda anne sütü alıyor napabilirim doktor 15 gun sonra gel dedi gece uyanmıyordu 6 , 7saatte bi emiyodu o etkilemiş olabilirmi
Dilruba_1 Honeysudem 4 aylık bir bebek için güzel bir kilo aslında nerdeyse 8 kilo..10 kilo mu olacak 4 aylık bebek? Kilo alımları yavaşlar artık zaten
Mavikelebek54 Honeysudem kilosu az değil zaten hatta fazla ayına göre siz neden bunu kafanıza taktınız anlamadım 3 4 aylık bebek 10 kilo mu olmalı
Kuzeymomss Honeysudem doktor kilosuna değil, kilo alımına takılıyor. Evet ayınıza göre kilosu çok güzel ama 1 ayda 400 gram almış. Aslında 400 gramda iyi kötü değil ki
Honeysudem Mavikelebek54 Dilruba_1 BihterZiyagil_ kızlar doktorda ay olarak olarak az almış 400 gram dedi çok üzüldüm gercekten
Honeysudem Kuzeymomss evet canım doktorda öyle dedi ay olarak az almış dedi bende üzüldüm ya Sütüm yetersiz olduğunumu gösterir
Dilruba_1 Honeysudem benim de 400 gr almıştı sonra emzirmeyip sağdım mamayla destekledim ama kızım emmeyi pek sevmiyordu zorluyordum ya sütüm yeterli gelmedi ya da emerken uyuyakalıyordu yeterince emmedi bilmiyorum ama çocuğunuz emmeyi seviyorsa üstünüz varsa devam edin tabi siz bilirsiniz ben zaten bir daha emzirmedim emme kavramı yok zaten pek