Günaydın kızlar. 🙈Benim ikinci doğumum ama ilk doğum suni sancı ile erken başlatıldığı için şuan doğum mu başlıyor anlamıyorum 😓 dünden beri kasıklarımda kesilmeyen bir ağrı var. 39+2 yim. Acaba bebek mi geliyor? Başka bir belirtim yok sadece şiddetli ağrı. Çok teşekkür ederim 🥰