mervemir- bunu hiç bilmiyorum İnanki, 9 aylıkken kendim diş doktoruna gittiğimde doktor kızımı severken "“bakim kız senin dişlerine” demişti sonra yok olduğunu görünce şey demişti “çok normal ne kadar geç o kadar iyi” diye.. ama benimde açıkçası tuhafıma gidiyo bilmiyorum. Bı dahaki ay kontrolü var bakalım çocuk doktoru ne der.. vitaminleri de gayet yerinde hatta.