Arzumca344 Merhaba bebeğim 13 aylık 3-4 gündür gece nerdeyse saat başı kalkıyor yaşadınızmı ne zaman bitti acaba iki uykudan tek uykuyamı geçmek istiyor ama uykusuzluğada dayanamıyor napıcam çok kötüyüm🥲gece besleniyo mamayla 1 kere onumu bırakmalıyım
Smehtap Arzumca344 2 aydır bu sıkıntıyı çekiyorum kızım 11.5 aylık şu an.. Uykuyu teke düşürdüm bı kaç gündür deniyorum hatta ve gece sadece 1 kere uyanıyo devam ettiriyorm. Tavsiye ederim bende işe yarıyo gibi 😀😀
Znrsg Smehtap teke nasıl düşürdünüz benim oğlum 7 8 gibi uyanıyor sabah 11 12 gibi yatıyor bir de 4 5 gibi yatıyor yani 5 de kalkmış oluyor akşam da 9 da yatar. Tek bazen kendi isteğinde yattı ama ben düzenleyemedim
Smehtap Znrsg kızım sabah 6 yada 7 de uyanir, mamasını içer ve 1 saat içinde tekrar uyur. 11 gibi uyanır. Ve saat 3 de uyuturum 5 gibi uyanır. Tabi saat 9 da uykusu gelir ama uyutursam 2 saat sonra uyanır bildiğim için 11 de uyuyo. Öyle alıştı hep.
Smehtap Znrsg ne olursa olsun öğle uykusunu biraz öteye attım. Zor oldu ama bı şekilde attım.. valla denemelisin canım