meraba ikizlerim 14 buçuk aylık yabancı biri kucağına alinca hic durmuyorlar hemen beni gösterip kendilerini ittiriyorlar 1 yasında felan biraz dururlardı şimdi hic yok iki tane oldukları için bazı yerlerde bunalıyorum yabancı dediğim hani dede babanne onlardada pek durmuyorlar 5 dakka dururlarsa beni yada babasını görünce bize gelmek istiyorlar ne zaman yabancılarda giderler biraz olsa sizinkiler nasıl