Aptamil kullanıyordum ama bebeğim biberon reddi yaşıyoruz doktorum hiip mamasını önerdi onuda içmiyor gerçi sma önermem kabız yapıyor dedi ( kabız yapmayan mama yoktur bencede neyse . Ayın 15 nde gidecem tekrar mama yemezse keçi sütlü mamalar varmış onu deneyelim dedi