Prensveprensesannesi3535 Kullanan var mı? Hangisini alayım sizce. Emzirirken ve sağarken can çekişiyorum resmen
Sdkanur Prensveprensesannesi3535 garmastan pomat kullandım 2 günde geçirmişti. Bitkisel yıkayıp silmeye gerek kalmıyo
Kaderyilmazzz Prensveprensesannesi3535 ağlayarak bebeğini emzirmiş bir anne olarak kesinlikle garmastan pomad krem öneriyorum . Lansinoh da güzel bir krem fakat yara olduktan sonra pek bir işe yaramıyor sadece nemlendiriyor,söylediğim kremi alın bir iki güne hiç birşeyiniz kalmayacaktır 🫶
Zehranrpnr Prensveprensesannesi3535 Zeytinyağ kullanmıştım bide mustelanın organik gögüs ucu kremi vardı
cinarinannesi2707 Prensveprensesannesi3535 ilk bir kaç gün ile yaramıyor sandım bende ama sonradan sadece o kesti acıyı
Babymoms Kesinlikle lansinoh. Eğer yaranız çok ise aktardan karabaş otu alıp yapın göğüs ucunuza sürün inanılmaz etkilidir aklınızda olsun
Deletedmom_101 Prensveprensesannesi3535 lansinoh kullandım pek bı işe yaramsdi ağlayarak emzirdim sonra garmastan aldım enfes hemen geçti
Deletedmom_101 Simgealp39 eczaneci günde 3 kere kullanabilirsin dedi öyle kullanıyordum geri kalan kısımda ise karbonatli su ( sodalı su ) ile gogusmu yıkıyordum her emzirme öncesi karbonatlı su üstelik bebeğin ağzında pamukçuk oluşumunada iyi geliyordu
Mylifemm Prensveprensesannesi3535 büyük gecmiş olsun gögüsüne sür ucuna poşet kapat üzerine gögüs pedi koy emzirene kadar kalsın ertesi gün inşallah sonuç alırsın emzirmeden ılık su ıle yıka her emzirme sonrası tekrarla Allahın izniyle bişi kalmaz