Merhaba anneler beni son zamanlarda endişeye düşüren bir konudan bahsedip fikirlerinizi almak istiyorum. Kızım 5 aylık ve günde 5 öğün mama veriyorum bazen mamayı çok iştahla içiyor bazense mamanın yüzüne bakmıyor. 3 aylıktan bu yana 120 cc içiyor ve bu bana az geliyor. Hipp organic combiotic mama kullanıyorum. İnternetten de biraz araştırdığımda içtiği mamanın az olduğu daha fazlasını içebilecek kadar mide kapasitesinin arttığı yazıyor. Kilo alımı 4 aylık kontrolünde yeterli düzeydeydi. Bu konudaki fikirlerinizi benimle paylaşırsanız sevinirim, şimdiden teşekkür ederim. 🤗