Yeni 3 aylık olduk ve 2 haftadır iştahı o kadar azaldı ki, gercekten çok istahliydi göğsümü 1 saat emer diğerine geçerdi neden böyle oldu anlamadım şimdi asla emmiyor 4 5 saat geçiyor aradan az az emiyor gece bile 2 defa emiyor sadece oda azicik😢 neyden kaynaklı anlamadim dış çıkarıyor olabilir mi acaba? Erken ama aklıma başka bir şey gelmiyor salyasi bi anda akmaya başladı emzik de kullanmiyor. Bide ağzında bir şey yiyor gibi çeviriyor sürekli ağzını ama ateş belirtisi yok yinede diş olabilir mi sizce? Doktora gittik istahsizliginj da söyledim kolikden dolayı olabilir dedi çok önemli değil kilosu iyi dedi ama çocuk aç kaliyor😬 mamayida kabul etmiyor biberondan tiksindi. Ne yapmalıyım kızlar