Bu akşam burun akıntımız başladı, az önce emmeye kalktı burnu tıkalı gibiydi. Ateşini ölçtüm alından 36.8 koltuk altından 38 çıktı üstünü çıkardım şuan zıbınla. Saat 20.30 gibi calpol verdim şimdi yine verdim onun dışında ne yapabilirim? Korkuyorum birey olursa diye