Hghghghghg Merhabalar Bebegım 2 ay 25 günlük sureklı kusuyor sma optrıo kullanıyorum sütüm olduğu zaman emzırıyorumda bazen daha göğsümdeyken sutu atıyor ? Var mı bır caresı doktor reflü olabılır dedı Geçer 3 4 ay dedı ama bılemedım ?
alisinannesi63 Benimde öyle. Anti reflü maması kullanıyorum bebelac gold AR isimli. Emziriyorum sürekli ve günde 2 kere falan onu verşyorum katı kıvamlı baya. O tutuyor çocuğun midesini biraz. Vermediğim günlerde hemen kusuyorndiye mecbur aksatmamaya çalışıyorum
Aden_bebek Merhaba kusma besin alerjisinden olabilir. Bizimde kusmamız vardı 1 aydır diyetteyim geçti çok şükür. Yani sizin yediklerinizden kaynaklanabilir. Süt süt ürünleri inek eti yumurta bunlar en başlı alerjenler. Doktorunuzla ayrıntılı görüşün belki sizin uygulayacağınız diyetle düzelir bebeğiniz. Geçmiş olsun
dmlgnsisa Benim kızıma da reflü teşhisi kondu. Evolvia AR mama takviye kıllanıyoruz. Ayrıca doktor gaviscon şase verdi, emzirmeden ya da mamadan önce annesütüne karıştırıp veriyoruz, içtiğini kusmuyor. İlaç çok etkili oldu bizde.
Hghghghghg dmlgnsisa o ilac yok eczanelerde ya doktor aptamıl ar kullan dedı kullandım oda çok gaz yapıyordu şuan sma optıro kullanıyorum
2-prensannesi dmlgnsisa benimki de 2 gündür çok kusuyor ilk aklıma gelen reflü oldu doktoruyla daha konuşamadım sonra herhalde üşüttüm de sürümden geçti diye düşündüm bugün takip ettim 1 kere kustu sadece
Hghghghghg Busra2326 mama verıyorum bıraz gecıyor atıyor 5 dk da bır kusuyor bazen emzırıyorum okendı sütümüde hemen atıyor
alisinannesi63 Hghghghghg hangi mamayı veriyorsan onun antireflü olanını alırsın. Ben bebelac gold veriyordum normalde onun anti reflü olanını aldım faydasını gördüm katı kıvamlı mama. Midesini tutuyor çocuğun
alisinannesi63 Hghghghghg aynı benimkide öyle. Gögsüm daha ağzındayken kusardı. Tamamen geçmiyor 5 6 aylık olana kadar idare edicez. Mama ile hafifletebilirsiniz. Tabi doktora görünün ultrason film falan yapılsın öyle alın o mamaları