Kızlar bu benim ikinci anneliğin oğlumda yaşamadım böyle gurbetteyim iyixe kötü oldum . Kızım 11 aylık ve dış çıkarıyor on üst dişlerden ikisi çıkıyor birde yandaki azı dişi ve dün ishal oldu alerjik bir bebek süt alerjisi var neyse bugünde az önce baya kustu yine ishal gibi oldu ama ateş vs yok . Bu hastalikmi yoksa distenmi anlam veremedim