gocebebirbayan Dün sabah sezaryen oldum elimle sıkınca bile süt gelmiyor normal mi? Birde aşırı gaz sancım var bir çıkıyorsa 4 saat çıkmıyor çok sancılanıyorum kızlar ne yapmalıyım 😭
nrcalkn gocebebirbayan vallahi çok normal, benim de öyleydi. Boşta olsa emzirmeye devam edin ama sarilik acısından mama takviyesi şart korkmayın. Biz 34 gunluguz 10 gün kadar hem emzirip hep mama verdim. Gaz ile alakalı ayağı sicak tutmak ve yürüyüş çok önemli. Benim 30.güne kadar gaz sancılarım devam etti resmen ama çok şükür iyiyim artik
Elifffinnn10 gocebebirbayan sütun gelmemesi normal bol bol sagip emzirmeye çalışın yavaş yavaş gelmeye başlayacaktir
Annakarenina_19 gocebebirbayan hayırlı olsun tabi doğum sonrası uykusuz yorgun vs düşünce gelmeyebilir normal benim de öyle oldu ama sonra arttı birkaç güne. hala emziriyorum 10 aylık olacak. Üzülmeyin gelmese de hep emzirin bir de bestlak damla alın çok etkisi oluyor ve rezene çayı bunlari ben kullandım iyi geldi bebeğiniz uyudukca siz de dinlenin uyuyun 🙏
Poyrazbebekannesi gocebebirbayan elektrikli pompa ile kanalları aç. Aynısı benim de başıma geldi. Gaz içinde Sade sütsüz nescafe iç .
Alkim_01 Hiç korkma başta herkesim başına gelen bir durum zamanla düzeliyor , süreklü emzir sağmaya çalış , sıcak banyo yap masaj yap 1 hafta sonra zaten her türlü geliyor