Canım ben 1 aydan itibaren hep konuştum saçma sapan bile olsa, mesela bezini değiştirirken şimdi "cırt cırtı kapatalııım"diye deli gibi konuşuyodum 😂 1 yaşında faydasını gördüm ama en önemlisi kalabalığa girince çok değişti… 2 ay kadar memlekette kalmıştık yıllık izinle birleştirip o ara çok kalabalıkta dili açıldı. Asla kafana takma her şeyin bir zamanı var erkek çocugu kıza göre daha geç konuşur, bir de emzik kullanıyorsa onu kesin bırakın. Bir bakmışsın dilli düdük olmuş bile 😍