Ayazinannesiiiiii Mama mı anne sütü mü diye sorarsan mama derim :) 1,5 ay emzirdim ama nasıl emzirdim. Çocuk doymuyordu zaten
Kesinlikle katılıyorum ben de sağarak verdim hep ama ben anne sütünün uzun vadede koruduğuna hiç inanmıyorum çok da içime sinerek içirmedim sütümü ben de hiç emmemişim o yüzden mi acaba diyorum ..bi de sanki mamada bulunan onca vitamin protein benim Sütümde yokmuş gibi hissediyorum şimdi sağmayı da bıraktım da çevremdekiler sağıyorum sanıyor 😀 ben evde hiç iç çamaşırı bile takmazdım şimdi takıyorum göğüslerimi kapatıyorum hissetmek bile istemiyorum memeyle ilgili hiçbirşey duymak istemiyorum..ben anne sütü almamışım mama da almamışım ne almışım bilmiyorum ama bağışıklığım yüksektir elhamdulillah o yüzden sanırım genetik faktörlerde önemli bence ..
aysima09865 teyzem iki çocuğunu da mamayla büyüttü bebeklik dönemlerinde hiç hastalanmamışlar şimdi büyüdüler çocuklar zehir gibi maşallah okullarında da çok başarılılar ben de aksine mama içmezse hastalanacak gibime geliyor 😀 mama ağırlıklı gidiyorum her şey çok yolunda elhamdulillah şu ana kadar hastalık vs hiç olmadı..Ben anne sütü verdim ama çok da önemseyerek vermedim gelen sütü vermiş olmak için verdim açıkçası çevremde anne sütü verip de sürekli çocuğuna antibiyotik kullananlar var birinin çocuğunun boyu mesela hiç uzamadı güya emdi çocuk ben emmemişim boyum da uzun kilom vs hep orantılıdır bağışıklığım güçlüdür benim bazı aşılarım Bile yok ismini vermiyim de ..vs vs bir sürü sıralanır bence genetik bazı şeyler nasip kısmet