aysima09865 Bebeğim 1 aylık sadece mama ile.besleniyor fakat hiç bir mama yaramıyor kabız yapıyor kakaisini 2 3 günde bir yapıyor ağlaya ağlaya zeytinyagda koyuyorum mamaya ama fayda etmiyor
[silindi] aysima09865 hipp conformil hipp organik aptamil conformil sma conformil-optipro evolvia ac bebelac nerdeyse hepsi kabız yaptı en son düz aptamil denedim herkes gaz yapıyor diyor diye almak istemiyordum ve ön yargıma pişman oldum bize çok iyi geldi
ZehraDK aysima09865 Biraz daha sıkın dişinizi geçip gidecek bu günler. Ilık banyo ve yağ ile karnına masaj çok iyi geliyor. Eşim sağ olsun karnına masaj yapıyordu ve hemen çıkartıyordu🫣 Bi de biz nasıl oturarak yapıyorsak o şekilde alın kucağınıza, bacaklarını nazikçe poposuna çekin ve o şekilde dolaştırın biraz☺️ Eğer uzun süre yapamıyorsa doktora götürün. Bir ilaç var ama bebek 1 aylık ve bunu doktorunuza danışmanız daha güvenli olur☺️ Mama olarak şu an bize Sma Optipro iyi geliyor ama her bebeğe yarayacak diye bir şey yok tabii.
aysima09865 ZehraDK teşekkürler Sma optipro gazlı bebekler için mi ? Ben comfort gazlı bebekler için diye biliyorum ama
[silindi] aysima09865 comfort ve conformil bağışıklık sistemini destekliyor anne sütü almayan bebekler için öneriyorlar bizde işe yaramadı
ZehraDK aysima09865 Ben comfort hiç denemedim o yüzden bir şey söyleyemem. Evolvia, bebelac, aptamil kabız ve gaz yapıyordu. 6-7 aylıkken falan aptamil yine kullandım bu seferde ishal ve kusma yaptı mesela o da tuhafıma gitmişti.
Linaamom aysima09865 Sma falan bizde hep gaz ve kabızlık yaptı. Doktorun önerisiyle Hipp organik Cambiyotik e geçtik şükürler olsun kabızlık falan kalmadı tavsiye ederim en azından ufak boy al bir tane deneme yap 1-2 hafta kullan
220722 Hipp organik combiotic iyi geldi bize de . Bebek belirliyor biraz da . Bebelac gold, aptamil , sma optipro hepsini denedim. Bunda kaldık 😂